POLITYKA PRYWATNOŚCI

Wstęp

Na podstawie artykułów 13 i 14 Rozporządzenia (UE) 2016/679 („Rozporządzenie”), informujemy użytkowników o sposobie i celu przetwarzania danych osobowych osób, którze wchodzą w interakcję z naszą witryną internetową. Niniejsza Polityka Prywatności dotyczy witryny internetowej https://www.ifis.pl/, zarządzanej przez Spółkę IFIS FINANCE Sp. z o.o., z pominięciem innych witryn internetowych ewentualnie odwiedzonych przez użytkownika za pośrednictwem linku, który został opublikowany na wspomnianej witrynie internetowej przez administratora lub innych użytkowników.

Niniejsza Polityka uwzględnia wszystkie przepisy sektorowe, ze szczególnym uwzględnieniem:

  • Zalecenie nr 2/2001 Grupy Art. 29 w sprawie wymogów w zakresie zbierania danych on-line w UE;
  • Rozporządzenie 2009/136/WE zmieniające Rozporządzenie 2002/58/WE (tzw. Rozporządzenie e-Prywatność) dotyczące przetwarzania danych osobowych i ochrony prywatności w sektorze łączności elektronicznej;

Administratorem Danych osobowych jest IFIS FINANCE Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Wspólnej 62, 00-684 Warszawa, Polska.

Rodzaj przetwarzanych danych i cel ich przetwarzania

1) Dane podane dobrowolnie przez użytkowników

Dobrowolne wysyłanie poczty elektronicznej na adresy e-mail podane na witrynie internetowej wiąże się z późniejszym pozyskaniem adresu e-mail nadawcy, co jest niezbędne do udzielenia odpowiedzi na zapytanie, jak również innych danych osobowych zawartych w wiadomości. Dotyczy to również rozpatrywania skarg złożonych przez użytkowników oraz odpowiadania na nie. Podane w ten sposób dane są przetwarzane przez Administratora przez czas niezbędny do realizacji celów, dla których zostały ujawnione i z tego powodu są one usuwane po upływie tego terminu.

Użytkownik może podać swoje dane osobowe za pośrednictwem formularzy online oraz formularzy kontaktowych, a także może wyrazić zgodę na wysyłanie wiadomości newsletter, materiałów informacyjnych i/lub reklamowych, a także innych komunikatów o okresowym lub sporadycznym charakterze, oraz w celu utworzenia konta i jego zarządzania: wykorzystywanie tych danych do wspomnianych celów ze strony Administratora może odbywać się jedynie po uprzednim wyrażeniu zgody przez nadawcę/użytkownika i do czasu wycofania tej zgody przez użytkownika. Na podstawie tej zgody Administrator może proponować użytkownikom branie udziału w ankietach, których celem jest zdobycie informacji dotyczących jakości oferowanych usług. Ewentualnie podane informacje przez użytkowników będą przetwarzane tylko i wyłącznie w związku z prowadzonymi ankietami i usuwane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zgromadzone. Zgodę na przetwarzanie danych osobowych można wycofać w dowolnym momencie, co nie ma wpływu bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych prowadzonego przed wycofaniem zgody.

Użytkownicy, którzy wykorzystują fora lub inne metody w celu publikacji treści osobistych na stronie Administratora muszą być świadomi faktu, że opublikowane informacje mogą być czytane, gromadzone lub wykorzystywane przez osoby trzecie, które nie są w żaden sposób związane z Administratorem, także w celu wysyłania spamu. Administrator nie odpowiada za wykorzystywanie przez osoby trzecie danych osobowych, które użytkownicy publikują we wspomniany sposób.

2) Dane nawigacyjne

Systemy komputerowe odpowiedzialne za prowadzenie witryny internetowej pozyskują, w trakcie normalnego funkcjonowania i wyłącznie na czas trwania połączenia, pewne dane osobowe, których transmisja jest domyślnie związana z internetowymi protokołami komunikacyjnymi. Informacje te nie są gromadzone w celu powiązania ich ze zidentyfikowanymi osobami, których dane dotyczą, ale ze względu na swój charakter mogłyby, poprzez ich przetwarzanie i powiązanie z danymi będącymi w posiadaniu osób trzecich, umożliwić identyfikację użytkowników. Ta kategoria danych obejmuje: adresy IP lub nazwy komputerów używanych przez użytkowników łączących się z witryną internetową, URI (Uniform Resource Identifier) żądanych zasobów, czas żądania, sposób składania żądania do serwera, wielkość pliku otrzymanego w odpowiedzi, kod numeryczny wskazujący status odpowiedzi z serwera (udane, błąd itp.), charakterystykę przeglądarki używanej do nawigacji, wielkość okna, w którym przeglądarka jest uruchamiana w używanym urządzeniu oraz inne parametry związane z systemem operacyjnym i środowiskiem komputerowym użytkownika. Dane te są wykorzystywane jedynie w celu otrzymania anonimowych informacji statystycznych dotyczących wykorzystywania witryny oraz w celu weryfikacji jej poprawnego działania. Dane są usuwane niezwłocznie po ich przetworzeniu. Dane mogą być stosowane do ustalenia odpowiedzialności w przypadku ewentualnych cyberprzestępstw popełnionych na szkodę witryny. Także w tym przypadku, dane kontaktowe nie są przechowane dłużej niż siedem dni.

3) Cookie

Cookie to małe ciągi tekstu, które witryna internetowa wykorzystuje i zapamiętuje na urządzeniu użytkownika w celu ich wykorzystania przez witrynę w trakcie następnej wizyty użytkownika. Podczas nawigacji, użytkownik może otrzymać na swoje urządzenie także pliki cookie, które są wysyłane z różnych witryn lub serwerów internetowych (należących do tzw. „stron trzecich”), na których mogą znajdować się niektóre elementy (takie jak, na przykład, obrazy, mapy, dźwięki, konkretne linki do stron innych domen), które znajdują się na odwiedzanej witrynie. Cookie są wykorzystywane do różnych celów taki jak, na przykład, wykonywania uwierzytelnień, monitorowania sesji, przechowania informacji w konkretnych konfiguracjach dotyczących użytkowników, którzy mają dostęp do serwera.

Pliki cookie mogą być techniczne lub profilujące.

  • Cookie techniczne: cookie techniczne można podzielić na cookie sesyjne (zapewniające normalne przeglądanie i wykorzystywanie witryny internetowej) oraz trwałe pliki cookie (cookie analytics, wykorzystywane do gromadzenia informacji, w formie zbiorczej, o liczbie użytkowników oraz o ich sposobie odwiedzania witryny; cookie funkcyjne, które pozwalają użytkownikowi przeglądanie witryny według zestawu kryteriów, takich jak na przykład język itp.). Do instalacji tego typu plików cookie nie jest wymagana wcześniejsza zgoda użytkowników. Cookie techniczne są instalowane na urządzeniu użytkownika w celu identyfikacji użytkownika podczas logowania na stronie, analizy przeglądania w celu stałej optymalizacji oraz przeprowadzania analiz mających na celu poprawę wyglądu, funkcjonalności i bezpieczeństwa strony. Ponadto, strona ta wykorzystuje techniczne pliki cookie, które pozwalają na spersonalizowane przeglądanie, na podstawie szeregu kryteriów ustawionych na stronie przez użytkownika.
  • Cookie profilujące: Cookie profilujące służą do tworzenia profili użytkowników i są wykorzystywane do wysyłania wiadomości reklamowych zgodnie z preferencjami wyrażonymi przez nich podczas przeglądania Internetu. Prawo przewiduje, że do instalacji tego typu plików cookie, użytkownik musi wyrazić na to wyraźną zgodę. Cookie profilujące mogą być wykorzystywane do remarketingu / retargetingu, w celu pokazywania użytkowników reklam zebranych przez witrynę na innych stronach, na podstawie wykorzystania witryny internetowej przez użytkowników. Witryna internetowa może wykorzystywać także tag pixel / web beacon, tj. wbudowane w witrynę obrazy, które mają na celu zmierzenie oraz przeanalizowanie jej wykorzystania. Mogą być także wykorzystywane widżety / multimedialne wtyczki osób trzecich w celu umożliwienia korzystania z serwisów społecznościowych i dzielenia się nimi ze swoimi kontami. Takie programy interaktywne działają na naszych serwerach i zbierają adresy IP użytkowników, stronę odwiedzaną na naszej witrynie oraz konfigurują pliki cookie w celu umożliwienia poprawnego funkcjonowania widżetów / wtyczek. Operacje użytkowników wykonywane za pośrednictwem tych widżetów / wtyczek są regulowane przez oświadczenie o ochronie prywatności przez firmy trzecie, które je dostarczają, a nie przez niniejszą Politykę Prywatności.

Używanie cookie przez Administratora może być zablokowane przez użytkownika poprzez odpowiednie ustawienie przeglądarki internetowej. Należy jednak pamiętać, że użytkownicy, którzy usuną techniczne pliki cookie z własnego urządzenia lub zablokują ich archiwizację, mogą ograniczyć funkcjonalność niektórych usług. Również z wszystkimi wyłączonymi plikami cookie, przeglądarka będzie zapamiętywała małą ilość informacji, które są niezbędne do podstawowego funkcjonowania witryny.

Aby uzyskać więcej informacji dotyczących sposobów zmiany ustawień plików cookie, należy zapoznać się z instrukcjami wykorzystywanej przeglądarki:

Przeglądarka Link do zarządzania plikami cookie
Chrome https://support.google.com/chrome/answer/95647?hl=it
Microsoft Internet Explorer https://support.microsoft.com/it-it/help/17442/windows-internet-explorer-delete-manage-cookies
Safari https://support.apple.com/kb/PH19255?viewlocale=it_IT&locale=it_IT
Mozilla Firefox https://support.mozilla.org/en-US/kb/enable-and-disable-cookies-website-preferences

 

Poniżej są opisane pliki cookie, które wykorzystujemy na naszej witrynie internetowej.

Strona trzecia Rodzaje plików cookie Cookie Przechowywanie Opis Rozbudowane oświadczenie
Techniczne pliki cookie cc_bancaifisimpresa_adwords, cc_bancaifisimpresa_marketing, cc_bancaifisimpresa_facebook, cc_bancaifisimpresa_socialnetwork 1 rok Te pliki cookie pozwalają na wgranie skryptów monitorujących stronę, tak aby lepiej ją zarządzać.
Adform Profilujące pliki cookie cid 2 miesiące Te pliki cookie optymalizują wyświetlanie reklam w oparciu o poruszanie się użytkownika oraz różnych ofert reklamodawców, w celu wyświetlania powiadomień dla użytkownika.

 

https://site.adform.com/privacy-policy-opt-out/
Adform Techniczne pliki cookie uid 2 miesiące Te pliki cookie są wykorzystywane w celu nadania użytkownikom stron unikalnego identyfikatora użytkownika, który rozpoznaje użytkownika podczas ponownych wizyt.
Bing Techniczne pliki cookie _uetsid 30 minut Te pliki cookie pozwalają Ci na interakcję z użytkownikiem, który odwiedził już tą stronę.

 

https://privacy.microsoft.com/it-it/privacystatement
Techniczne pliki cookie MUID 13 miesięcy Bing Ads wykorzystuje identyfikator użytkownika Microsoft (MUID) w celu umożliwienia liczenia ważnych kliknięć.
Profiling cookie MUIDB 13 miesięcy Ten plik cookie jest usługą analityczną strony trzeciej, który łączy dane z sieci reklamowej Bing z działaniami podjętymi na stronie internetowej.

 

DoubleClick Ad Services Profilujące pliki cookie test_cookie 15 minut DoubleClick wykorzystuje pliki cookie do dostarczania reklam na stronach internetowych stron trzecich. Ten plik cookie publikuje reklamy odpowiednie dla potencjalnego klienta oraz zbiera informacje o tym jak oraz czy użytkownicy wchodzą w interakcję z tymi reklamami. http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/
Facebook Profilujące pliki cookie fr 3 miesiące Te pliki cookie są wykorzystywane przez Facebook’a do śledzenia użytkowników Facebook’a przy pomocy pliku cookie wykorzystywanego dla celów reklamowych. Zawiera on zaszyfrowany identyfikator użytkownika Facebook’a oraz identyfikator wyszukiwarki.

 

https://www.facebook.com/policies/cookies/
Google Universal Analytics Techniczne pliki Cookie _ga 2 lata Ten plik cookie jest wykorzystywany w celu rozróżnienia unikalnych użytkowników poprzez przypisanie losowo wygenerowanego numeru jako identyfikatora klienta. Jest on umieszczany na każdej witrynie i służy do obliczania liczby odwiedzających oraz danych w celu przygotowania raportów analitycznych. https://policies.google.com/privacy
Techniczne pliki Cookie _gat 1 minuta Plik cookie wykorzystywany w celu ograniczenia szybkości żądania, ograniczając gromadzenie danych na witrynach o dużym natężeniu ruchu.
Techniczne pliki Cookie _gid 24 godziny Ten plik cookie jest wykorzystywany w celu rozróżnienia unikalnych użytkowników poprzez przypisanie losowo wygenerowanego numeru jako identyfikatora klienta.
Webtrekk Techniczne pliki Cookie wteid_814599373069108 6 miesięcy Ten plik cookie jest wykorzystywany w celu rozpoznania przeglądarki. https://www.webtrekk.com/en/legal/opt-out-webtrekk/
WordPress Techniczne pliki Cookie wp_session 30 minut Cookie sesyjne potrzebują serwisu WordPress w celu zidentyfikowania pojedynczej sesji użytkownika. https://automattic.com/privacy/

 

Sposób przetwarzania danych osobowych oraz czas ich przechowywania

Dane osobowe gromadzone przez witrynę internetową Administratora są przetwarzane przy użyciu środków automatycznych przez czas ściśle konieczny do osiągnięcia celów, dla których zostały zebrane. Po upływie tego terminu dane te zostaną usunięte lub staną się anonimowe, chyba że ich dłuższe przechowywanie jest niezbędne do wywiązania się z obowiązków ustanowionych przez prawo, lub celem spełnienia żądań Organów Władzy i/Lub Organów Nadzorczych. Jeśli jest to niezbędne przetwarzanie danych osobowych przez Administratora zebranych przez Administratora na jego stronie internetowej lub innych stronach powiązanych ze stroną główną może opierać się na automatycznym przetwarzaniu (profilowaniu) prowadzonym w celu automatycznego podjęcia decyzji, które wywołuje wobec podmiotu danych skutki prawne lub w podobny sposób istotnie na niego wpływa, np. takie jak wykorzystanie plików cookies w celu profilowania.

Administrator przestrzega odpowiednie środki bezpieczeństwa oraz środki organizacyjne, w celu uniknięcia szkód, zarówno tych materialnych, jak i niematerialnych (jak na przykład utrata kontroli nad danymi osobowymi lub ograniczenie praw, dyskryminacja, kradzież lub kradzież tożsamości, straty finansowe, nieautoryzowane odcyfrowanie pseudonimizacji, naruszenie dobrego imienia, utrata poufności danych osobowych chronionych tajemnicą zawodową lub jakakolwiek inna znaczna szkoda o charakterze finansowym, lub społecznym).

Ponadto żadne dane pochodzące z serwisów internetowych oraz dane zbierane od użytkowników na zasadach wskazanych w niniejszej Polityce Prywatności nie podlegają rozpowszechnianiu.

Kategorie podmiotów, którym dane osobowe mogą być przekazywane lub które mogą je poznać

W celu osiągnięcia wyżej wspomnianych celów, lub w przypadku, kiedy jest to konieczne lub wymagane przez prawo, lub organy władzy posiadające odpowiednie uprawnienia, Administrator zastrzega sobie prawo do przekazania danych odbiorcom należącym do następujących kategorii:

  • podmioty wykonujące usługi bankowe, finansowe i ubezpieczeniowe;
  • Organy Władzy oraz Organy nadzoru i kontroli, przede wszystkim, podmioty, publiczne i prywatne, z funkcją o znaczeniu publicznym (np.: Organy podatkowe, Sądy jedynie w zakresie, w którym zostały spełnione przesłanki określone przez przepisy mające zastosowanie);
  • Inne spółki grupy, do której należy Bank, lub spółki dominujące, zależne lub powiązane, na podstawie powszechnie obowiązującego prawa, w tym art. 2359 włoskiego Kodeksu cywilnego (znajdujące się także za granicą);
  • podmioty świadczące usługi w zakresie pozyskiwania, przetwarzania i przetwarzania danych;
  • podmioty świadczące usługi w zakresie zarządzania systemem informatycznym i sieciami telekomunikacyjnymi IFIS Finance Sp.z o.o. (w tym usługi mailingowe – na podstawie zgód użytkowników jeśli jest to wymagane obowiązującym prawem);
  • podmioty wykonujące czynności związane z archiwizacją dokumentacji i wprowadzaniem danych;
  • podmioty, które wykonują działania w zakresie pomocy na rzecz Osób, których dane dotyczą;
  • firmy świadczące specjalistyczne usługi lub spółki działające w branży pomocy, lub doradztwa;
  • podmioty wykonujące badania rynku, których celem jest określenie stopienia zadowolenia klientów z jakości usług oraz z działalności IFIS Finance Sp. z o.o.;
  • podmioty przeprowadzające analizy czynności osób odwiedzających witrynę internetową oraz prowadzenie kampanii internetowych, które mają na celu poprawę treści i usług. IFIS Finance Sp. z o.o. może zezwolić takim dostawcom usług na wykorzystywanie plików cookie oraz innych technologi w celu świadczenia takich usług na rzecz IFIS Finance Sp. z o.o..
  • Podmioty, które zajmują się kontrolą, rewizją oraz certyfikacją działań wykonywanych przez IFIS Finance Sp. z o.o. – stosownie do obowiązujących przepisów.

Dane mogą być również poznane, w związku z wykonywaniem powierzonych obowiązków, przez pracowników administratora danych, w tym przez stażystów, pracowników tymczasowych, doradców, pracowników firm zewnętrznych, którzy zostali specjalnie wyznaczeni oraz upoważnieni do przetwarzania danych.

Przekazywanie danych do krajów/organizacji spoza UE

Jeżeli jest to konieczne do realizacji wyżej wymienionych celów, dane zainteresowanej strony mogą zostać przekazywane za granicę do krajów/organizacji spoza UE, które gwarantują poziom ochrony danych osobowych uznawany za odpowiedni przez Komisję Europejską na mocy jej decyzji, lub na podstawie innych odpowiednich gwarancji, takich jak np. standardowe klauzule umowne przyjęte przez Komisję Europejską. O kopię danych, które mogły zostać przekazane za granicę, jak również wykaz krajów/organizacji spoza UE, do których dane zostały przekazane, można zwrócić się do administratora danych, składając wniosek do jednostki organizacyjnej odpowiedzialnej za przekazanie informacji zwrotnej podmiotowi danych, za pośrednictwem poczty tradycyjnej do siedziby administratora danych lub poczty elektronicznej na adres kontakt@ifis.pl.

Prawa Osoby, której dane dotyczą

Na podstawie artykułów od 15 do 22 Rozporządzenie przyznaje Osobom, których dane dotyczą możliwość wykonywania szczególnych praw. W szczególności Osoba, której dane dotyczą może uzyskać informacje dotyczące: a) potwierdzenia, że dotyczące jej dane osobowe są przetwarzane, i w tym przypadku, uzyskanie dostępu do tych danych; b) sprostowania nieprawidłowych danych osobowych i uzupełnienia niepełnych danych osobowych; c) usunięcia jej danych osobowych, jeżeli zezwala na to Rozporządzenie; d) ograniczenie przetwarzania w przypadkach przewidzianych w Rozporządzeniu; e) przekazywanie odbiorcom, którym ujawniono dane osobowe, wniosków otrzymanych od podmiotu danych o poprawienie/usunięcie danych osobowych i ograniczenie ich przetwarzania, chyba że jest to niemożliwe lub wymaga nieproporcjonalnie dużego wysiłku; f) otrzymaniu, w ustrukturyzowanym formacie, powszechnie używanym i czytelnym przez urządzenie automatyczne, danych osobowych przekazanych Administratorowi i przekazaniu ich innemu administratorowi danych, i to w dowolnym czasie, łącznie z zakończeniem wszelkich stosunków, łączących ją z Administratorem. Osoba, której dane dotyczą ma także prawo do sprzeciwienia się, w dowolnym momencie, przetwarzaniu danych, które jej dotycząca: w takich przypadkach Administrator jest zobowiązany do zaprzestania ich dalszego przetwarzania, z wyjątkiem przypadków dozwolonych przez Rozporządzenie. Osoba, której dane dotyczą ma także prawo nie podlegać decyzji opartej wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu danych, w tym profilowaniu, które wywołuje skutki prawne w stosunku do niej, lub znacznie na nią wpływa, chyba że taka decyzja zostaje podjęta, ponieważ: a) jest konieczna do zakończenia lub do wykonania umowy pomiędzy Osobą, której dane dotyczą a Administratorem; b) jest upoważniona przez prawo Unii lub Państwa Członkowskiego, któremu podlega Administrator. C) opiera się na wyraźnej zgodzie Osoby, której dane dotyczą. W okolicznościach, o których wcześniejsze litery a) oraz c), Osoba, której dane dotyczą ma prawo do uzyskania interwencji człowieka ze strony Administratora, do wyrażenia własnej opinii, oraz do zakwestionowania decyzji.

Wnioski mogą być składane do jednostki organizacyjnej odpowiedzialnej za udzielanie odpowiedzi Osobom, której dane dotyczą za pośrednictwem tradycyjnej poczty wysyłanej na adres siedziby Administratora, lub poczty elektronicznej wysyłanej na adres odo@ifis.pl.

Osoba, której dane dotyczą ma także prawo do zgłoszenia reklamacji do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

According to the Italian D.Lgs. 196/2003, I declare that i have read the Web Privacy Policy. The provided data will be used exclusively to fulfill your request